środa, kwietnia 04, 2012

rampersy dla dzieci | moda dla dzieci w mama-dziecko

mama-dziecko o wyprawce dla niemowlaka - rampers na lato


Dzisiaj poszukamy rampersów dla naszych maluchów.

Definicja rampersa


Rampers jest niezbędnym elementem garderoby niemowlaka w okresie letnim. Jest to ubranko przypominające body z krótkim rękawem lub na ramiączkach z dolną częścią w postaci spodenek. Przypomina pajaca z odciętymi nogawkami. Do kategorii rampersów zaliczają się też sukienki niemowlęce z wbudowanym body. Rampersy są odpowiednie dla maluchów do ok. 2 roku życia, ale także sprawdzają się dla dzieci starszych jako piżamki (dla mam, które chcą uniknąć odkrytych plecków u małego wiercipięty), przykładowo NEXT oferuje piżamki-rampersy w większych rozmiarach tak jak na zdjęciu poniżej.


mama-dziecko poleca : next pastelowe rampersy dla dzieci



Tyle jeśli chodzi o definicję.

Czas na bardziej praktyczne informacje dotyczące rampersów dla dzieci

Jeśli spodziewasz się dziecka na wiosnę lub lato koniecznie zaopatrz się w rampersy na ten okres. Wszystkie kolekcje na wiosnę i lato 2012 są już w sklepach, więc najlepiej nie zwlekaj, ponieważ z biegiem czasu będzie coraz mniej tych niezbędnych elementów garderoby dla najmłodszych.

Moje dziecko i rampersy

Moje dziecko urodziło się latem, na szczęście wcześniej zakupiłam dla mojej córeczki sporą ilość rampersów. Lato było bardzo upalne i okazało się, że jednak za mało, jeśli chodzi o mojego ulewającego maluszka. Wyruszyłam więc na zakupy… a tu co? Nie można kupić rampersów albo wybór jest minimalny. Teraz, przyszłe mamy, które pytają mnie o kompletowanie wyprawki dla noworodka , uprzedzam, że trzeba o ubrankach dla dzieci myśleć z wystarczającym wyprzedzeniem, żeby mieć szanse zaopatrzyć nasze dzieci w ubranka ładne, kolorowe i doskonałe jakościowo (ciągle pamiętam bodziaki, które po jednym praniu musiałam wyrzucić brrr). Aktualnie moje dziecko ma ubranka skompletowane do końca marca na okres wiosna lato i do końca września na jesień zimę plus uzupełnienie na wyprzedażach raczej z myślą o przyszłym sezonie.

Wracając do rampersa dla malucha


Jest to chyba najwygodniejsza forma ubrania dla niemowlaków i super piżamka dla starszego dziecka. Pamiętajmy, żeby na lato wybierać rampersy z delikatnej i cienkiej bawełny, koniecznie z napkami do rozpinania w kroczku. Unikajmy piżamek jednoczęściowych bez tego mechanizmu ponieważ mama ma wtedy znacznie utrudnioną procedurę przewijania. Każda mama powinna zwrócić szczególna uwagę na ozdoby w ubranku – falbanki, kołnierzyki i marszczenia, wybierajmy tylko takie modele by były wygodne dla dziecka. Modnie ubrane dziecko – TAK, ale tylko pod warunkiem, że bezpiecznie i komfortowo dla malucha.

Mama – dziecko poleca:


Największy wybór rampersów jest u amerykańskich producentów, u polskich niestety praktycznie brak szerszego wyboru.

Carter's dla dzieci


Jako mama muszę docenic ubranka Carters, jeśli chodzi o szeroki wybór ciekawych rampersów, ta firma nigdy nie zawodzi. Rewelacyjne wzory i kolorystyka charakteryzują te super ubranka dla dzieci. Ani ja ani moje dziecko nie zawiedliśmy się nigdy na tej marce. Niestety dostępność średnia.

Kilka propozycji rempersów Carters od mama-dziecko na lato 2012:

mama-dziecko poleca rampers carters w niebiesko pomaranczowe pasymama-dziecko poleca rampers carters w limonkowy polo dla chlopca
mama-dziecko poleca rampers carters niebieski polo dla chlopcamama-dziecko poleca rampersy carters dwupak dla chlopca
mama-dziecko poleca rampersy carters dwupak dla chlopca

GAP i rampersy dla najmłodszych dzieci


Drogie mamy - GAP także w tym roku od tym względem nie zawiódł, zakupy możliwe online bądź w sklepach w Warszawie i Katowicach.

Propozycje rampersów GAP:

Rampersy w mothercare


Jak zwykle duży wybór dwupaków rampersów jest w sklepach mothercare. Niestety nie wszystkie ubranka dla dzieci pokazane są na stronie a są dostępne aktualnie w sklepach. Aby zobaczyć mama musi się wybrać do sklepu. Wkrótce zaczną się wyprzedaże w Mothercare, a jakość ubranek w tej sieci jest całkiem dobra, warto wiec odwiedzić najbliższy sklep mothercare.

A oto kilka propozycji dla maluchów ze strony mothercare

mama-dziecko poleca rampersy z NEXT


Pastelowe kolory i kwiatowe motywy doskonale wpisują się w trendy dla dzieci i nie tylko, w sezonie 2012.

mama-dziecko poleca: bialy rampers next 2012 dla dziewczynki mama-dziecko poleca rampersy next 2012 dla dziewczynki

HM posiada w ofercie podstawowe modele dla dzieci do rozmiaru 86 jak co roku


mama-dziecko poleca rampersy hm dwupak dla chlopca mama-dziecko poleca rampersy hm dwupak dla dziewczynki

W Zara w tym roku wyjątkowo mały wybór



Natomiast sporo ciekawych propozycji dla dzieci w tym sezonie ma firma mmdadak




Rampersy w Tesco FF


W trakcie wizyty w tym sklepie całkiem niedawno zauważyłam sporo ciekawych rampersów, które w sumie zainspirowały mnie do napisania tego posta w mama-dziecko. Niestety nic o jakości tej marki nie jestem w stanie powiedzieć, ponieważ nigdy nie kupowałam ich ubranek dla dzieci. Ale zawsze dobra informacja - najłatwiej dostępne ze wszystkich moich propozycji dzisiaj. Byc może kogoś zainteresują :).

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron wymienionych producentów
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...